Marita in Sri Lanka

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Marita

Eugenie

Ik wens je een goede reis en een prachtig verblijf daar.
Lieve groet,
Eugenie

Cilia van Gurp

Marita wens je een fijne tijd toen,maar geniet er ook van en niet alleen maar werken daar.?

betsie maat

Marita ik wens je een fijne tijd en ik denk een rijke ervaring waar je altijd op terug kijkt.

Groeten,

Betsie Maat.

Anneke en Willemien Buis

Natuurlijk gaan wij je volgen. Goede reis en een warm verblijf daar.

Peja Strang

Wat mooi dat je een reisverslag met ons gaat delen ik ga je zeker volgen .Goeie reis en een heel fijn verblijf daar Groetjes .

Toke Booyink

Marita, ik wens je heel veel succes met dit avontuur, iets wat je al heel lang wilt, knap dat je deze stap dan ook zet en je doel nastreefd. Ik hoop dat dit je geeft wat je ervan verwacht.

Marita

Dank jullie wel voor al die lieve reacties.

Lilian

Wat mooi Marita!!! Een hele fijne reis wens ik je toe!

Hermue

Marita hoelang ben je weg? Veel succes plezier!

Ilse Oosterwechel

Heel veel succes en geniet ervan!!!

Eugenie van Rede

Wat geweldig dat je dit gaat doen! Ik heb me aangemeld en blijf dus op de hoogte. Heel veel succes met het mooie werk en geniet ook van dit avontuur

Annelies

Een fijne tijd toegewenst het wordt vast een mooie tijd en heel leerzaam

Miranda

Hey Marietje
Have fun en maak er wat moois van?
Ik zal je volgen?
Groetjes Miranda

Agnes Burgers

Hallo ik hoop dat je het naar je zin hebt en dat het een onvergetelijke mooie ervaring wordt.
Ik vind het leuk om te zien wat je er allemaal doet.
Groetjes van Agnes Burgers

Marjan

Goed aangekomen?en ben al druk bezig?

Hans Corneille

Wat een leuk idee van die tasjes en leuk dat ze je hebben geholpen. Goedere reis en veel succes en een fijne tijd daar. Groet Hans

Commundo