Marita in Sri Lanka

Het komt dichterbij

Dit wordt mijn eerste post op mijn blog. Ik vind het best spannend om mijzelf zo in de spotlight te zetten. Maar er zijn veel mensen die me hebben gevraagd om ze op de hoogte te houden. Dan is dit de makkelijkste manier.

Voor wie het nog niet mee heeft gekregen ik ga vrijwilligerswerk doen in Sri Lanka in het district Badulla. Het is de bedoeling dat ik eerst ga werken bij een kleuterschool en later bij een meisjesopvang voor meisjes van 8 tot 15. In totaal verblijf ik 6 weken in Sri Lanka als alles gaat zoals gepland. Ik had bedacht om iets mee te nemen voor die meisjes daar. Ik was zelf begonnen aan een gehaakt tasje, maar om ook een redelijk aatal tasjes mee te kunnen nemen, heb ik op mijn werk aan de dames van de handwerkgroep gevraagd of ze willen helpen met tasjes haken. De dames van de handwerkgroep en collega Jannie en vriendin Willemien hebben samen 50 tasjes gehaakt.

Vandaag had ik mijn laatste werkdag voor ik vertrek. Vanaf nu kan ik me helemaal richten op mijn avontuur.

Reacties

Reacties

Betsie Holterman Buis

Hoi Marita ik wil je graag volgen op je reis ik wens je een fantastische tijd daar en een dikke knuffel van mij?

Joep Muijs

Hoi Marita,
Wat een geweldige stap! Heel veel geluk gewenst in Sri Lanka. En we zien elkaar weer in april.
Liefs,
-Joep-

Jos en Ingrid

Je bent er al heel lang mee bezig en nu gaat het echt gebeuren. Wel spannend omdat je nog niet precies weet wat je te wachten staat! We wensen je een hele fijne tijd daar. Geniet er van!
En natuurlijk gaan we jou volgen ..........

Ria Overink

Goeie reis en fijne tijd daar.

Joke Mol

Marita heel veel mooie momenten en geniet van alles wat je gaat ervaren.
Een geweldige tijd daar en ik zie uit naar je reisverhalen.

Bertie

He Marita, t gaat nu echt gebeuren, op naar Sri Lanka, t is mij te verre weg, maar t kan jou niet ver genoeg zijn. N hele goeie reis en ik kijk uit naar je verhalen
Veel plezier

Charissa

Heel veel plezier!
GENIET ERVAN

Ton

Het is nu kwart over 9, Hengelose tijd. Over een paar uurtjes ontmoeten we elkaar in Almelooooooo en maken we samen de trip naar Schiphol en dan begint je bijzondere reis, een tocht op zoek naar je andere ik.
Het was heel bijzonder en mooi om het laatste jaar je gedachten, kronkels en emoties van vrij dichtbij mee te kunnen maken. Het resultaat van dit alles is deze reis.
ik wens je heel veel plezier en succes op deze "tocht naar jezelf".
Ik ga je met veel belangstelling volgen via deze blogspot.
Groet en liefs Ton

Harry

Hoi Marita,
Ook als je buur wil ik je een hele goede reis en een leuk verblijf in Sri Lanka wensen, en kijken uit naar je belevenissen aldaar en het doel wat je voor ogen hebt kunt realiseren. Marita ga ervoor je buur.

Willemien

Ik wens je een mooie en zinvolle reis in alle opzichten! Maak mooie herinneringen.
Liefs Jos en Willemien

Erna

Al in Sri Lanka? Ik hoop dat je vindt van je zoekt ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Commundo