Marita in Sri Lanka

Deur op slot

26 nov.
Gisteravond een invasie van Tamil gasten in de hostel. In het gebouw waar ik slaap kwamen ook een aantal gasten. Tot nu toe verbleef ik daar alleen. Als je naar bed gaat dan moet je de deur behalve op slot, ook vergrendelen werd gezegd. Dus je begrijpt t al. Toen ik naar bed wilde gaan..... deur op slot en vergrendeld. Ik kon er niet in. Gebonst op de metalen deur, maar geen reactie. Terug naar de kantoorruimte waar nog licht brandde. De dames die daar zaten hebben geprobeerd te bellen, maar dat leverde ook niks op. Uiteindelijk maar weer terug met 2 mensen. Opnieuw kloppen en roepen
Uiteindelijk heeft de man van t onderhoud een ladder gepakt en met een lange stok door het rooster boven de deur, kon hij de deur open maken.
De dames waren nog wel wakker. Ik denk dat ze niet durfden te reageren

Reacties

Reacties

Bertie

gevalletje "Wilma open the door" gelukkig konden ze nog helpen!

Marjan

Tja anders had je op de gang moeten slapen

Ton

Grinnik, grinnik.

Hans Corneille

Wat zullen ze bang zijn geweest.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Commundo