Marita in Sri Lanka

Noodweer

Vannacht was het hier noodweer. Het waaide en regende. Dat was niet mals. Van het gebouw waar ik slaap stonden alle ramen open en het was net en vies. Na de meeste ramen en deuren te hebben gesloten ben ik maar naar bed gegaan. De ramen en deuren elders in het gebouw, klapperen en rammelden. Je zou er zo een goede horrorfilm kunnen opnemen. Gelukkig voelde ik me ondanks alles veilig genoeg. Vanmorgen was er geen water, de leidingen van het gebouw waren gebroken. Ik kon even douchen in een ander gebouw. Het was een koude douche. Letterlijk dus. Daardoor ook maar kort.

Door de vele regen is het nog klammer dan het was. Alle kleren voelen klammig en vochtig.

Reacties

Reacties

Bertie

Welterusten he, en hopelijk zonder noodweer!
En een goeie reis morgen!

Eugenie Leussink

Wat een ander leven dan in Raalte Marita! Dat noodweer lijkt mij een ervaring op zich...brrr.... Goeie reis gewenst naar je volgende bestemming. Groetjes, Eugenie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Commundo