Marita in Sri Lanka

Reacties.

Hallo allen.

Het leuk om jullie reacties te lezen. Ik kan niet naar iedereen persoonlijk reageren. Dan zou ik geen tijd meer overhouden om verhalen op te schrijven. Maar ik vind het fijn om te lezen dat jullie mee beleven.

Liefs Marita

Yolande

Kohomede Marita, Hondai. Ik lees dat je aardig begint in te burgeren en van alles meemaakt. ja natuurlijk is het de zoete inval vanwege jou :)) Fijn dat je iemand hebt die wat Engels spreekt. je gaat nog heel veel avonturen beleven daar. Goed gedaan hoor allemaal. Zoeken naar aanpassen en je eigen weg vinden.
Knutselen, danse en zang doen het altijd goed en besef dat ze zoooooooooooo trots zijn dat jij er bent dat maakt alles goed.
Liefs

Irma

Marita wat leuk al die verhalen. Wat een heel andere wereld waarin je bent beland. Al die indrukken..... Geniet ervan
groetjes Irma

Marita Timmer

Honda Yolanda. Dat is t inderdaad zoeken naar wat voor mij goed is en aanpassen. Ik heb wel in de gaten dat als je geen grenzen aangeeft dat je als een soort van huisdier wordt haha.

Marita Timmer

Ik bedoel hiermee dat ze je vertroetelen en te eten geven en je wordt aan iedereen geshowd en soms moet een demonstratie geven van welke woorden je al kent. Ik begrijp dat t voortkomt uit trotst dat ze een buitenlandse gast hebben en dat ze absoluut niet willen dat je te kort komt. Dat kan ik wel laten gebeuren.

Commundo