Marita in Sri Lanka

De zoete inval

Het hier werkelijk de zoete inval. Of het wat te maken heeft met mijn aanwezigheid.......? Vast en zeker. Mijn gastvrouw praat druk met de gasten en ik kan zien aan de gebaren dat ze t over mij heeft. Hollandesie hoor ik. Dat ben ik dus. Ze vertelt ook welke woorden ik ken. Kohomede, aubowan, kahatte, rasay  enz.
Gisteren waren we even in t huis van haar moeder. We waren er lopend naar toe. Iedereen die we tegenkwamen stopte en mijn gastvrouw vertelde Hollandesie, en weer de woorden die ze me leerde, wat ik eet en wie weet wat ze nog meer verteld. Het is iets bijzonders een buitenlandse in huis,dus iedereen moet t horen én zien. 

Reacties

Reacties

Ton

Ha Marita of Hollandesie, je bent een bezienswaardigheid. Dat moet je ego toch strelen, niet?

Peja Strang

Mooi om te lezen en te zien wat jij daar allemaal meemaakt ,het is geen luxe vakantie in een mooi Resort maar wel een paar weken met veel meer voldoening .Geniet er nog van dat doen die kinderen ook van jou .Gr Peja

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Commundo