Marita in Sri Lanka

Bloemen en planten op Sri Lanka

Reacties

Reacties

Heidi

Hoi Marita,
in hetzelfde jaar 2017 ben ik ook op vakantie geweest in Sri Lanka en heb toen ook een foto gemaakt van deze plant. Graag had ik de naam gekend van deze plant. Ik zou het fijn als jij me kon helpen met de benaming van deze plant?
Vriendelijke groeten, Heidi

Marita

Hoi Heidi
Ik denk dat het de Ixora is. Ik gebruik zelf een app om plantennamen te zoeken. Picture This.
Groet Marita

Heidi

Hoi Marita,
ik heb deze opgezocht op Wikipedia en deze lijkt er heel sterk op, dus zal het wel Ixora zijn. Dankjewel voor je hulp, heel erg geapprecieerd!
Groet, Heidi

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Commundo