Marita in Sri Lanka

Visum

Vandaag naar de Ambassade geweest voor verlening van mijn visum. Dan is dat alvast klaar.
Van te voren kreeg ik instructies om niet te zeggen dat ik vrijwilliger ben. Het schijnt iets met de regering te maken te hebben, ze hebben strenge regels en er is veel papierwerk nodig voor vrijwilligers. Ik moest zeggen, dat ik er was voor vakantie en bezoeken van Sarvodaya programma's en projecten. Na van t ene loket naar t andere te hebben afgelegd, kwam ik bij de persoon die het visum moest goed keuren. Toen ik eindelijk aan de beurt was, moest ik aan zijn bureau plaatsnemen. Er zat nog iemand anders waar hij mee aan de praat was en ondertussen bladerde hij wat door mijn formulieren, legde ze achter hem op een stoel en zei dat t klaar was. Geen vraag gesteld, hij heeft me nauwelijks gezien. Daarna nog weer een paar loketten voor betalen en teruggave van mijn paspoort.
Gelukkig was er iemand met me mee, anders had ik nooit gevonden waar ik moest zijn.

Reacties

Reacties

Yolande

O het is al gelukt. Lekker hoor. Weer een zorg minder. xx

Ton

Hé Marita, dan ben je er nu eigenlijk helemaal klaar voor. Groetjes Ton

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Commundo